پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118039
نبايد اجازه داد که دوباره سفارت خانه‌ انگليس تبديل به جاسوس خانه شود/شرط ايران براي بازگشت انگليس
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1557

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، صفر نعيمي رز عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار پارلماني شبکه اطلاع رساني دانا، در خصوص آغاز به کار مجدد سفارت‌خانه انگليس در ايران، اظهار داشت: سياست نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مبني بر رعايت حقوق متقابل است و هرکس که حقوق ايران را محترم شمرده و به آن پايبند باشد مي‌تواند با ايران رابطه متقابل داشته باشد.

وي با اشاره به‌ سابقه انگليسي ها در دشمني با ملت ايران گفت: آن ها مي‌توانند دوباره سفارت خانه‌شان را بازگشايي کنند،اما تحقق اين امريک شرط دارد و آن هم اينست که آن ها بايد پايبند به اصول و قواعد ايران و ارزش هاي اصلي و کلي نظام و رهبري باشند.

نعيمي خاطرنشان کرد: انگليسي ها بايد تضمين بدهند که شيطنت نکنند و نبايد اجازه داد که دوباره سفارت خانه‌ انگليس تبديل به جاسوس خانه شود؛ آن ها بايد بپذيرند که در ايران فقط سفير باشند و نه جاسوس.

اين عضو کميسيون امنيت ملي ادامه داد: اگر قرار باشد انگليس طبق روال گذشته عمل کند بازگشايي مجدد سفارت خانه امکان پذير نخواهد بود. اگر قرار باشد انگليس دوباره همچون گذشته منافع ملي ما را در نظر نگيرد و نسبت به حقوق ايران بي‌احترامي کند هيچ گاه نميتواند سفارت‌خانه‌اي در ايران داشته باشد. 

وي در پايان گفت: انگليس بايد از گذشته عبرت بگيرد و خود را ملزم به رعايت قوانين حقوق مردم کشورمان بداند.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html